piątek, 11 listopada 2011

Kolejne pomysły na fryzury- krok po kroku co i jak.

Cześć :)
Dzisiaj nowa porcja fryzur mam nadzieję że wam się spodobają.

Na pierwszym obrazku jest pokazany fajny sposób na gładkiego koczka' ( ptasie gniazdko ) i zastanawiam się co to za urzadzenie jest krórym oplata sie włosy?
Wiece gdzie można znależć takie coś ? Pytałam już w kilku miejscach ale nie wiedza o co mi chodzi :(
Może wy mi powiecie :)









Ostanio nie rozstaję się z kokardami (tymi dużymi i tymi mniejszymi) do włosów. Uwielbiam upięcia z nimi. Każda ma inny kolor, wzór, wielkość można z nich robić dużo fajnych fryzur.
Zawsze moza zrobić też kokardę bezpośrednio z włosów. POD LINKIEM ZNAJDZIECIE KILKA FILMÓW JAK ZROBIĆ TAKĄ KOKARDKĘ :

KOKARDKA Z WŁOSÓW- KROK PO KROKU :)





A oto co dostałam od koleżanki, własnoręcznie narysowany, piękny obrazek mojego ulubionego upadłego aniołka :):) Fanom serii "Szeptem" powinno się spodobać :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne fryzury - Szczególnie ta blond :)
    Kokardki to wg mnie bardzo fajny dodatek :)
    A, i czytałam '' Szeptem'' - świetna książka, a obrazek - WoW !!

    *smileann*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury są świetne, aż mi się nagle zachciało zapuszczać włosy ;)
    A obrazek- cudowny. Zazdroszczę ludziom, którzy maja taki ogromny talent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa! Patch! Kochamy Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fryzkurki a ten obrazek na końcu.. brak słów, zakochałam się w nim, też chcę taki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fryzury , a obrazek świetny. ;D Ma dziewczyna talent ^^ ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam wszystkich do mnie na konkurs :)

    http://visnafashion.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-first-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ła, fajne inspiracje ;)
    a to do włosów, kojarzy mi się tylko z takimi linijkami, co to można było sobie oplatać nimi rękę.. były kiedyś takie, nie wiem jak to wytłumaczyć :p ale profesjonalnej nazwy nie znam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. To "urządzenie" do włosów sama kupiłam i jest rewelacyjne. szybki sposób na ładną fryzurkę. Niestety ciężko jest dostać. Szukaj w sklepach "wszystko za 5zł", w marketach chińskich lub w lokalnych sklepach z dodatkami do włosów/biżuterią.
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fryzurki i nie trudne do zrobienia dziekujemy Ci

    OdpowiedzUsuń
  10. to urządzenie do włosów to Donat. Ja kupiłam go nie dawno w H&M ale nie w każdym jest. W stolicy można takiego dostać. A jak się nie ma Donatu to można użyć skarpetki. Wycinasz miejsce gdzie są palce. Zwijasz do środka i wychodzi ci taki donacik... Ale Donat jest najlpeszy mówię wam. Uwielbiam robić z nim koczki ;)


    Olssa

    OdpowiedzUsuń
  11. ten z zielonymi malymi kokardkami bardzo mi sie podoba.kiedy mialam dlugie wlosy sama robilam takiego koka,ale teraz musze poczekac by znow zrobic taki fryz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o to coś do włosów to nie musi być to tylko cokolwiek np. rolka z papieru... coś okrągłego po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest tak zwany ściągacz do koków, ale nie musisz ko kupować wystarzy, że zrobisz to co jest na obrasOd cienkiej skarpetki lub rajstop cienkich odetniesz część szycia i zwiniesz ją sobie. Tyle starcza, oszczędzasz a pozatym tyrzmają się lepiej niż ściągacze bo one szybko się rozciągają :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na 1 obrazku to jest wypełniacz do koków. Moża go kupić np. w naturze ok. 5 zł chyba xd

    OdpowiedzUsuń

Jesteś - zostaw po sobie jakiś ślad.

Swoimi słowami tworzysz obraz siebie :)

Jeśli spodoba Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania :)